woensdag 3 september 2014

Dag 4: Winchester-Colonial Williamsburg


Vanochtend zijn we weer bijtijds opgestaan. We zitten nu weer in een normaal geprijsd hotel, met gratis ontbijt en WIFI. Eindelijk wat dingen kunnen uploaden. Vandaag gaan we de Skyline Drive doen. We zien wel waar we vanavond eindigen.
De Skyline Drive konden we gelukkig makkelijk vinden, het stond overal goed aangegeven. Natuurlijk zijn we bij het Visitor Center gestopt, daar zijn wij grote fans van. Ook nu werden we niet teleurgesteld, we kregen weer uitstekende tips van de medewerkers. Het is een prachtige route door de bergen. We zijn op verschillende uitkijkpunten gestopt.

 Je merkt echt dat het laagseizoen is, het is overal heel erg rustig. Ik wil altijd graag een foto van ons beiden, en dat was nogal een uitdaging. Uiteindelijk wist ik met roepen en gebaren iemand zover te krijgen dat hij stopte om een foto van ons te maken. Ik heb het vermoeden dat hij daarna 911 gebeld heeft voor die rare dames.

We hebben een erg mooie wandeling gemaakt naar de Stone Man  nogwat. Heerlijk weer, mooie natuur en prachtige vergezichten. Wat wil een mens nog meer.
 Toen we terug kwamen van de wandeling begon een  man naar mij te zwaaien. Ik zwaaide vriendelijk terug, maar zus zei dat hij wat van me moest. Hij vermaande ons wat voorzichtiger te zijn. Iemand had een autoportier wagenwijd open laten staan. Ik noem geen namen, maar het was de passagiersdeur en ik reed. Het was dezelfde man die van ons een foto had gemaakt, dus we hebben ongetwijfeld een verpletterende indruk op de man gemaakt (ik heb gelukkig gezegd dat ik uit Duitsland kwam).
Na de Skylinde Drive zijn we naar Colonial Williamsburg gereden. Vanwege het gebrek aan touristen hebben we een superdeal weten te scoren. We zitten in een prima hotel op loopafstand van van het historisch centrum. Gratis ontbijt en WIFI voor erg weinig. Dat mag ook wel eens een keertje.
We zijn maar meteen het centrum ingelopen. Tja, wat kan ik zeggen, het viel me nogal tegen. Er liep ook geen mens op straat. Dus dan maar wat gaan eten. Op het menu stonden verschillende soorten flatbread. Ja, we zijn niet achterlijk, daar trappen we geen twee keer in. Gisteren gingen we met honger naar huis na flatbread, dus nu hadden we eerst een groot voorgerecht genomen. En toen kwam het flatbread, niet normaal zo groot. En we zaten eigenlijk al vol van het voorgerecht. Weinig flatbread gegeten dus.

Daarna zijn we weer richting het hotel gelopen. We zijn nog even naar het zwembad geweest. Het was zulk heerlijk warm weer, dus het was echt heel erg lekker om nog even te dobberen na zo'n drukke dag.

Bij de lunch kregen we patat (volgens Amerikanen is dat groente). Wat voor aardappel moet dat geweest zijn!!??


Geen opmerkingen:

Een reactie posten