donderdag 11 september 2014

Dag 13: Clearwater Beach FL

We hebben vanochtend lekker buiten op het terras gegeten. Wat een heerlijk weer! Lekker ontbijtje verorberd, toegekeken door een witte reiger. Het is de bedoeling dat wanneer je klaar bent met eten dit meteen aan de serveerster laat weten. De vogels hebben het vooral voorzien op de cupjes koffiemelk. Ze prikken er met hun snavel in en gooien hun kop naar achter zodat ze de melk eruit kunnen drinken. Helaas had ik mijn camera niet bij me.
Het meest vermoeiende wat ik vandaag gedaan heb was toch wel een aantal handstands die ik heb gemaakt in het water. 

We hebben een soort cabanna gehuurd op het strand. Het was weer heerlijk weer, het strand parelwit en het water warm en helder.

En er moest natuurlijk ook nog geluncht worden. We hadden wel zin in een wrap. Gezien het gemiddelde formaat (ca.  3 meter)  waar je een half dorp van kunt voederen, hebben we ervoor gekozen om er èèn te delen. Daar doen ze niet moeilijk over, er worden gewoon twee borden neer gezet. Natuurlijk met een salade en een heuule grote portie patat. Zelfs met z'n tweeën kregen we niet alles op. Er kwam nog wel iemand ongerust vragen of het wel genoeg was.
Na de lunch volgde nog een zeer vermoeiend evenement. Onze nagellak begon wat af te brokkelen, dus hebben we weer een manicure ondergaan. Natuurlijk waren we hier zeer vermoeid van geraakt, dus zijn we weer naar het strand getogen om weer even bij te komen. Om 5 uur zijn we richting het hotel gegaan om te douchen en even bij te komen van zo'n vermoeiende dag.

Tja, en toen moest er natuurlijk weer gegeten worden, zeelucht maakt hongerig. We hebben weer bij het restaurant in het hotel gegeten, aangezien ze  daar een heerlijk terras bij hebben. Lekkker gegeten, een red grouper, ik ga wanneer  ik terug ben wel kijken wat dat was. Het was in ieder geval wel lekker. En toen was het aftellen naar de  zonsondergang.  Iedereen telde mee, heel grappig!

Het uitzicht was geweldig!
We hebben ook een nieuwe favoriet drankje, White Zinfandell on ice. In tegestelling tot wat de naam doet vermoeden is het rosè, erruug lekker!


Morgen moeten we bijtijds op, want dan gaan we naar Seaworld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten