vrijdag 12 september 2014

Dag 14: Clearwater Beach-Orlando

Vandaag hebben we een keer echt een ietwat vermoeiende dag gehad. We wilde vandaag naar Sea World en dat betekende dat we bijtijds moesten vetrekken uit Clearwater. Niet vreselijk lang getreuzeld vanochtend, maar natuurlijk wel lekker ontbeten. En toen, hop, op weg naar Orlando. 

Om ongeveer 11 uur waren we bij Sea World. We gingen meteen naar de orka show. Dat is èèn van onze favoriete shows. Het is niet zo spectaculair als toen de trainers nog in het water mochten, maar het is nog steeds een fantastische show.


Daarna ginen we naar de Arctic Exploration voor onze "helicopter" tocht. Dit is een simulator met een film over de noordpool. Heel erg leuk. We zijn er al zo vaak in geweest dat we weten wat er gaat komen en toch blijven we het ongewoon spannend vinden.
Daarna gingen we naar de huisdierenshow. Dat is zooooo leuk. Het zijn dieren uit het asiel. Ik kan mijn kat niet eens leren dat zij van de bank af moet blijven. Als ik vervolgens zie wat katten, honden en zelfs een ratje aangeleerd kan worden denk ik dat ik toch iets verkeerd doe.

Daarna zijn we naar de dolfijnen show geweest, ook altijd leuk.


Er was ook een nieuwe attractie,  iets met de noordpool ofzo.

Dat was hardstikke leuk. Je kon kiezen tussen de mild or wild ride. Zus en ik zijn zulke wilde tiepjes, dus we gingen natuurlijk voor de wilderide. Dat wilde viel nogal mee, maar het was wel erg leuk.

Nog wat andere dingen bekeken en toen was het alweer 6 uur. Onze voeten hadden er de kracht niet meer voor, dus we zijn naar ons hotel gereden.
(met mijn nieuwe shirtje, gekocht voor 3 dollar (!!!) bij Walmart).

Tja, er moest natuurlijk weer gegeten worden, dus toch maar weer op stap. We hebben gegeten bij de Tilted Kilt, waar de serveersters in zèèr korte kiltjes rondlopen. Heel apart, maar het eten was erg lekker.
Drukke dag gehad, dus vanavond bijtijds naar bed!(Eerlijk gezegd ligt zus al zachtjes te snurken)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten