zaterdag 13 september 2014

Dag 15: Orlando

Oh nee, vandaag is het alweer de laatste volle dag van onze vakantie :(
We maken er een lekker ontspannen dagje van. Lekker uitslapen en op onze gemakje ontbijten. Na 14 dagen uit een koffer geleefd te hebben probeer ik casual kreukelig look weer tot leven te brengen.
Vervolgens zijn we nog een laatste keer naar de mall gegaan. Onze favoriet is de Florida Mall, en om 10 uur waren we er klaar voor.

 Nog de laatste aankopen gedaan en nog lekker even geluncht.  Heel gezond, een salade, soep en gefermenteerde druivensap.

Daarna zijn we nog naar een Super Target gereden en toen waren we toch echt uitgeshopt.

We waren om ongeveer 3 uur terug in het hotel. We hebben toen  nog lekker even in het zwembad gedobberd. Daar was het wel weer voor, het is zo'n 38 graden.
Nog even op de kamer wat gelezen en toen was het al weer tijd voor de volgende maaltijd. Vanavond hebben we bij Chilly's gegeten. Ze hadden happy hour met o.a. Strawberry Margarita's. Dat klonk ons wel gezond, dus daar zijn we mee begonnen (vanwege het fruit). Verder ook lekker gegeten:)

Daarna hebben we nog even rondgewandeld, het is ook 's avonds nog erruuug lekker warm weer!!
En toen is het grote proppen begonnen. Ik zit nog een beetje in de ontkennende fase. Ik hoop dat ik morgen alles in mijn koffer krijg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten