maandag 15 september 2014

Dag 16: Orlando-thuis

We vliegen pas om 14.30 uur. We doen het dus weer rustig aan. Eerst op de kamer koffie gedronken, gedoucht en toen ons laatste ontbijtje op Amerikaanse bodem gegeten. Daar hebben we ons weer vergaapt aan de steeds volumineuzer wordende Amerikanen. Wij denken dat we veel eten in onze vakanties, maar gezien wat we om ons heen zien, valt dat reuze mee.
Toen  moest de koffer nog dicht. Met wat proppen is dat goed gelukt. We moesten om 11 uur uitchecken. En toen hop, naar het vliegveld. Willem heeft ons via een wat bizare route daar heengestuurd, maar aangezien we alle tijd hadden, maakte dat niets uit. We hebben afscheid genomen van onze geliefde SUV en konden toen aansluiten in de rij voor de TSA (en dat duurde nogal even).
Nadat we toegelaten werden was het natuurlijk weer eens tijd om te eten. Het werd een Ruby Tuesday. Erg lekker gegeten, vergezeld van een glaasje gefermenteerde druivensap. 

Nog even wat tijdschriften en een koelkastmagneetje ingeslagen en toen moesten we aan boord van onze vlucht naar Chicago. Ik hoop dat mijn koffer meekomt. Die wordt namelijk altijd gecontroleerd, waarschijnlijk vanwege de ietwat ongewone inhoud. Wat ik zoal insla is koffiemelkpoeder (hazelnoot, yum!), lenzenvloeistof, volkoren wraps (nee, die van AH zijn meergranen, dat is NIET volkoren) deodorant, en meer van dat soort meuk. Mijn koffer is nog nooit niet gecontroleerd. 

Nadat we geland zijn op O'Hare hebben we nog even een snack en een laatste glaasje wijn gedronken (vanaf nu ga ik op droog!).

De vlucht naar Schiphol duurde heuuul erruug lang. Ik kan nooit slapen dus het is een zeer oncomfortabele 8 uur. 

We  zijn op tijd geland en broerlief heeft ons netje thuis afgeleverd.
Op naar de volgende vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten